KS2 Linkage

Nová štruktúra prepojenia KS2 je vyvrcholením 3-ročnej práce a viac ako 10-ročných skúseností. Hlavné výhody oproti iným systémom sú:

Dráha nápravy

Zadná náprava prenáša lepšiu rýchlosť pri nárazoch na hrany. V kombinácii s Anti-Squat systémom tiež generuje väčšiu rýchlosť pri pumpovaní terénu a dopade pri drope alebo skoku.

Mimoriadne nízke trenie

Vďaka kompletnému utesneniu všetkých ložísk vrátane uloženia čapu, je rotačné trenie takmer nulové (len veľmi minimálne trenie sa nachádza v samotných ložiskách). Výsledkom je neuveriteľne poddajný záves odpruženia umožňujúci obrovské množstvo trakcie.

Pomer pákového efektu

Osadením tlmičov s dlhším rozmerom ako konkurenti a pritom rovnakým zdvihom majú naše rámy nižší celkový pomer pákového efektu (pod 2,5:1). Upravili sme tiež progresivitu našich bicyklov tak, aby optimálne fungovali s väčšinou vzduchových a pružinových tlmičov, čím zabezpečujeme pre našich zákazníkov širší výber a lepší výkon.

Anti Squat profil

Tento profil bol navrhnutý tak, aby maximalizoval účinnosť pedálov v rozsahu sag-u. Táto hodnota sa znižuje, čím hlbšie sa tlmič ponorí, aby sa minimalizoval spätný ráz pedálu a ponúka tak neutrálny pocit pri pedalovaní aj v tom najdrsnejšom teréne.

Anti-rise 

Bol optimalizovaný tak, aby viedol k maximálnej trakcii a rovnováhe pri prudkom brzdení, takže môžete brzdiť neskôr a jazdiť rýchlejšie.

Nízke ťažisko

Uloženie tlmiča v dolnej časti trojuholníka má za následok neuveriteľne nízko položené ťažisko. Vďaka tomu je bicykel stabilnejší aj v náročných situáciach, lepšie sa nakláňa v zákrute aby jazdec mohol držať väčšiu rýchlosť pri ich prejazde, čím pomáha sa skor vytočiť.

Izolácia zaťaženia 

Klietka pre tlmič 7005 T6 v rámci KS2 dizajnu obsahuje všetky druhy zaťaženia zadného zavesenia, ktoré sú umocnené pákovými pomermi v kovanej časti. Účinne vyrovnáva tieto záťaže v klietke a izoluje ich od zvyšku rámu. Výsledkom je lepší predný trojuholník so všetkými vysokými zaťaženiami uloženými v jeho najsilnejšej časti.

Možné vidieť u modelov Rune V3 a Titan.

Uloženie tlmiča

Tlmič je uložený v komplexnej 3D kovanej časti, ktorá je základom platformy KS2. Zhotovením tohto dielu ako jeden veľký kus na každej strane namiesto jednoduchého obrábania z polotovaru alebo výroby vo viacerých krokoch, docielilo že koncový výsledok je výrazne pevnejší, ľahší a tuhší, aby vytvoril pevný základ pre celý rám. Môže to byť oveľa drahšia a komplikovanejšia možnosť, než používa väčšina značiek, ale je to obrovský rozdiel v kvalite jazdy a výkon našich produktov je vždy na prvom mieste.

Kované časti rámu

atiaľ čo väčšina značiek používa buď CNC z predvalky alebo nakupuje diely z katalógu, všetky naše návrhy sú na mieru a zhotovované priamo u nás. Je to drahšie riešenie, ale stojí to za to, aby sa zabezpečil vynikajúci výkon.

Rozhodli sme sa vyhotovovať všetky časti kovaním a nie len pomocou CNC stroja z polotovaru a to z niekoľkých dôvodov:

Pevnosť: Kované diely sú pevnejšie ako opracované diely v dôsledku tlakov procesu kovania vyrovnávajúcich štruktúru zŕn zliatiny. Konečná pevnosť kovaných dielov je približne o 9 % vyššia ako pri obrábaní z predvalkov v dôsledku zarovnania a veľkosti štruktúry zŕn. Kované diely tiež ponúkajú vyššiu odolnosť proti nárazu a únavovému zaťaženiu.

Používaním návrhov na mieru nie sme limitovaní dizajnom ani rozmermi nepochybne lacnejších katalógových dielov, ktoré mnohé značky bežne používajú. To znamená, že môžeme navrhnúť každú časť od začiatku, aby bola optimalizovaná pre presný účel na každom konkrétnom ráme.To znamená že môže ovplyvňovať všetky rozmery, tolerancie, tvar a tuhosť, aby sme dosiahli prene čo hľadáme.

Menej odpadu: Naše výrobky sú stále dodatočne opracované CNC na toleranciu aka je potrebná, ale diely sú obrábané veľmi detailne, čo znamená, že tvar výkovkov sa blíži konečnej forme. Preto sa obrába podstatne menej materiálu, ako keby diel bol vyrobený z polotovaru. Zatiaľ čo všetky naše odrezky sú vždy 100% recyklované, je lepšie v prvom rade plne využiť materiál a výrazne znížiť čas obrábania a spotrebu energie.

Výsledkom je pevnejší a ľahší rám s nižším dopadom na životné prostredie.

Medzi ďalšie výhody používania hydraulicky formovaných rúr patrí menej zvarov, menej odpadového materiálu a vyššia presnosť v porovnaní so štandardnými rúrami.

Tento proces používame na všetkých našich rámoch, aby sme zaistili, že rámy Banshee majú vynikajúci pomer pevnosti k hmotnosti a optimalizované profily tuhosti pre maximálny výkon na traili.

Hydraulicky tvarované rúrky

Hydraulické tvarovanie je proces, ktorý nám umožňuje maximalizovať pomer pevnosti k hmotnosti našich rúrok prísnym riadením tvaru prierezu a hrúbky steny presne po celej dĺžke každej rúry 7005 T6.

 V kombinácii s viacerými simuláciami zaťaženia FEA na optimalizáciu každého prvku konštrukcie pre každú rúrku pre každý rám nám hydraulické formovanie umožňuje maximalizovať výkon rámu. Vytváranie zložitých tvarov rúrok na maximalizáciu špecifickej pevnosti pri minimalizácii hmotnosti a ovládanie profilu tuhosti, aby sme získali požadované jazdné vlastnosti.

Špičková zliatina

Všetky naše rámy sú vyrobené s použitím rúr a výkovkov zo zliatiny 7005 T6. Zatiaľ čo väčšina ostatných značiek používa lacnejšiu a ľahšie ovládateľnú možnosť 6061 T6, my sme sa rozhodli použiť 7005 T6, pretože má vynikajúce vlastnosti, ktoré vedú k vynikajúcim rámom.

 

Tiež stojí za zmienku, že 7005 T6 je o 4,5% tuhšia ako 6061 T6.

Konečná pevnosť v ťahu: 

Miera maximálneho zaťaženia, ktorú môže objekt/materiál/konštrukcia vydržať bez predlžovania, naťahovania alebo ťahania. Ako vidíte, pevnosť v ťahu 7005 T6 je o 12,9% väčšia ako 6061.

Pevnosť v ťahu, klznosť: 

Napätie, ktorý materiál vydrží bez trvalej deformácie.

Únavová sila: 

Najvyššie namáhanie, ktoré materiál vydrží pri danom počte cyklov bez toho, aby sa zlomil. Obrázok nižšie predstavuje únavovú silu počas 500 000 000 cyklov (veľa šťastia pri zdolávaní tohto množstva pedálovania!). 7005 T6 má o 55 % vyššiu únavovú pevnosť pri tomto počte cyklov.

 

Vnútorné rebrá

Všetky rámy Banshee majú (a vždy mali) vnútorné rebrá v sedlovej trubke a reťazových vzpery. Dosahuje sa to špeciálnym procesom vytláčania a výrazne zlepšuje výkon našich rámov v porovnaní s použitím základných trubíc.

 

Vnútorné rebrá maximalizujú bočnú tuhosť a pomer pevnosti k hmotnosti, čo má za následok vynikajúcu účinnosť pri prudkom zrýchlení a lepšiu kontrolu a istotu pri jazde na hrane.

Závitový BB s drážkovaným rozhraním ISCG-05

Použitím drážky na hnacej strane našich závitových BB škrupín, ktoré sú prepojené s našimi doskami ISCG-05, umožňuje jazdcom otáčať uchytenie vedenia reťaze tak, aby optimálne fungovalo s akýmkoľvek vedením reťaze. Znamená to tiež, že ak by ste rozbili vedenie reťaze o kameň dostatočne tvrdo na to, aby ste poškodili montážne závity, platňu ISCG možno jednoducho vymeniť bez potreby výmeny celého predného trojuholníka.

Orchana reťazovej vzpery

Gumený chránič reťazovej vzpery, ktorý používame, je 3D teplo vstrekované do našej vlastnej formy, aby sa zabezpečilo dokonalé prispôsobenie a funkčnosť. Je navrhnutý tak, aby zaistil, že maximalizuje hojenie a vôľu pneumatiky a zároveň chráni reťazovú vzperu. Výčnelky na vrchu chrániča sú špecificky rozmiestnené a zarovnané pre maximálnu redukciu akéhokoľvek hluku klepania reťaze.

 

Možné vidieť na modeloch Titan, Rune V3 a Paradox V3.

Dropout

Prečo by sme vám mali diktovať, aký štandard je najlepší a ktorý si vybrať pre svoj bicykel? Máte dobrý set kolies z vašej poslednej zostavy, ale nie sú boostove a nezmestia sa na väčšinu rámov? Alebo ak ste pripravení využiť najaktuálnejšiu možnosť. Máme pre vás všetko.

 

S naším modulárnym systémom Dropout-ov získate výber a kontrolu. Teraz v druhej generácii sú Dropout-y Gen 2 dodávané s 142 mm a 148 mm Boost, v „kompaktnom“ aj „dlhom“ výbere. V závislosti od modelu rámu to umožňuje nielen výber nábojov, ale tiež robí naše rámy kompatibilnými s rôznymi veľkosťami kolies a aplikáciami velkosti plus+. 

 

Za spomenutie tiež stojí, že vďaka Dropout-om môžete regulovať geometriu rámu rýchlo a ľahko.

hádzajú na modeloch Rune V3, Titan a všetkých 2017 a novších modeloch Rune/Prime/Spitfire/Phantom V2. 

Dropout Gen 1sú používané vo všetkých ročníkoch Darkside a 2016 a starších Rune/Prime/Spitfire/Phantom V2.